true love by Jenny

Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli <3

HÄR och NU

Smått och gott.. Permalink4

Jobba för att jag trivs med mitt jobb, skratta, njuta.. äta god sushi med Linda och prata om livet, träna, inte för att jag måste, utan för att jag älskar det <3 känna pumpen i musklerna.. känna sig helt utmattad på det mest underbara sättet.. dricka protein för att jag älskar smaken av cocos.. Dansa zumba i vattnet och känna det varma vattnet mot min kropp, dansa bort spärrar och känna sig sexig, leva här och nu, njuta av det impulsiva som livet har att ge mig.
Umgås med människor som får mig att må bra, inte döma människor, vara så som jag vill bli bemött.. med kärlek och respekt. Det kommer man långt med, och framförallt älska mig själv, för jag är den viktigaste personen i mitt liv.
Det man ger får man tillbaka  :)

    
/J

#1 - - Maria:

Kloka ord. Härlig läsning! :)

#2 - - jenny:

vad härligt att du tycker det :)

många kramar

#3 - - Anna Gaude:

Vad fint skrivet Jenny, kloka ord och en otroligt vacker bild på dig!



Trevlig helg!



Kram från mej

#4 - - jenny:

Tack fina Anna.

desamma,KRAM på dig :)

Till top